Jeden wieczór na mecz, drugi na zwiedzanie. Hotele z mistrzowską ofertą dla kibiców
Co najmniej 15% zniżki i late check-out w dniu wyjazdu to propozycja sieci Novotel dla wszystkich, którzy w czasie nadchodzących mistrzostw postanowią spędzić dwie noce w jednym z hoteli w Europie Wschodniej.
Piłkarska gorączka opanowała hotele Novotel. Specjalna oferta noclegowa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom kibiców, w związku z najważniejszą imprezą sportową czterolecia.
Novotel Football Fever
Dwie noce w Budapeszcie, Krakowie, Pradze, a może Sofii w promocyjnej cenie? Na taką ofertę mogą liczyć ci, którzy zdecydują się na pobyt w jednym z hoteli Novotel w czasie trwania mistrzostw, a więc od 14 czerwca do 15 lipca. Minimum 15% zniżki oraz darmowy late check-out w dniu wyjazdu obowiązują we wszystkich 23 obiektach w Europie Wschodniej. Oznacza to okazyjne ceny nie tylko w 13 hotelach w 8 polskich miastach, ale również zniżki w innych państwach regionu: Czechach, Rumunii, Bułgarii, na Litwie, Węgrzech oraz w Bośni i Hercegowinie.
- W czasie mistrzostw chcemy dzielić wyjątkowe chwile ze wszystkimi kibicami. Dając się ponieść piłkarskiej gorączce, wprowadziliśmy specjalną promocję pod nazwą „Novotel Football Fever”. Dzięki niej fani spędzą wyjątkowe chwile w pięknych miastach Europy Wschodniej i przeżyją niezapomniane sportowe emocje w naszych hotelach. Jeden wieczór na kibicowanie, a drugi na zwiedzanie – mówi Marcin Szymański, Midscale Segment Manager for Eastern Europe w grupie AccorHotels.
Aby skorzystać z oferty specjalnej, należy dokonać rezerwacji poprzez stronę: https://bit.ly/2HEvGVD.
Zgrupowanie Kibiców w hotelach
Oferta specjalna to jedna z wielu piłkarskich aktywności marki Novotel. Mecze nadchodzących mistrzostw obejrzymy w ministerfach kibica we wszystkich hotelach w regionie, gdzie na kibiców czekać będą piłkarskie przekąski z dedykowanego menu, a także promocje, konkursy i niespodzianki. Novotel do wspólnego kibicowania zaprasza nie tylko hotelowych gości, ale też wszystkich okolicznych mieszkańców.
Chcąc być „Oficjalnym Partnerem Kibiców”, marka uruchomiła piłkarski portal www.ZgrupowanieKibicow.pl, a także organizuje pod szyldem „Novotel Football Night” piłkarskie wydarzenia z udziałem gwiazd i ekspertów.