Betclic wprowadza grę bez podatku. Od 11 marca każdy Gracz może wygrać więcej
Betclic wprowadził istotną zmianę w oferowanych na polskim rynku produktach. Od 11 marca podatek w wysokości 12% nie będzie odliczany od stawki Gracza, a bukmacher weźmie go na siebie. Dzięki temu każdy w Betclic może wygrać więcej. Nowa propozycja rozwiązania gry bez podatku będzie obowiązywać do 14 kwietnia. To odważny ruch marki, która tym samym po raz kolejny wyznacza pozycję lidera całej branży i wzmacnia pozycję biznesową.
Jak było i jak będzie teraz?
W Polsce obowiązuje podatek od stawki w zakładach bukmacherskich w wysokości 12%[1]. Oznacza to, że w przypadku kuponu ze stawką 100 zł, ewentualna wygrana zostanie obliczona w oparciu o stawkę 88 zł. 12 zł podatku trafi bowiem, jeszcze przed rozliczeniem kuponu, do Skarbu Państwa.
Od 11 marca Betclic zmienia zasady gry w zakładach wzajemnych. Bukmacher pokryje w całości podatek od stawki. W powyższym przykładzie podstawą do obliczenia wygranej będzie nie 88, a 100 zł.
LINK DO REJESTRACJI: https://partner.betclic.pl/footroll-2/ (tylko dla osób pełnoletnich)
– Chcemy być liderem rynku zakładów wzajemnych. Już teraz Betclic jest najczęściej wybieranym bukmacherem w Polsce, a nasza aplikacja ma najwyższe oceny w branży. Motto Betclic to „wybierz swój kurs”, dlatego szukamy innowacyjnych rozwiązań, które pozwolą nam na dalszy wzrost i wyróżnienie się na rynku. Parę lat temu jako pierwsi rozpoczęliśmy poszukiwanie klientów poza kategorią sportową. Ta strategia przyniosła nam wymierne korzyści biznesowe. Wierzę, że dla wielu graczy nasza nowa propozycja będzie „gamechangerem”, dzięki któremu Betclic stanie się liderem również pod kątem liczby przyjmowanych zakładów i obrotu – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic Polska.
Nowe rozwiązanie gry bez podatku w Betclic obowiązuje od 11 marca do 14 kwietnia. Będzie obejmować zakłady typu single i multi na wszystkie sporty, przez całą dobę i siedem dni w tygodniu.
Nowa kampania Betclic
Równolegle z nowymi zasadami rozliczania podatku od stawki Betclic uruchamia kampanię produktową, która obejmuje działania w Internecie i telewizji.
Na potrzeby kampanii powstała seria dedykowanych spotów produktowych (w wersji 90, 60, 30 i 15-sekundowej) i sponsoringowych (wersje 15-sekundowe), a także sześciosekundowe reklamy akwizycyjne i bumpery oraz 113-sekundowa wersja reżyserska.
Spoty przedstawiają relację głównego bohatera z poborcami podatkowymi na przestrzeni dziejów i utrzymane są w charakterystycznym dla marki, humorystycznym klimacie. Za produkcję odpowiadają uznani, portugalscy reżyserzy – Joar Marques i Nuno Alberto, którzy mają na koncie reklamy m.in. dla Lidla, IKEI, Vodafone czy właśnie Betclica. Zdjęcia kręcone były na planach w Bułgarii i Rumunii.
– Nowa kampania pod względem skali i jakości produkcji stoi na międzynarodowym poziomie, choć realizowana jest z przeznaczeniem wyłącznie na polski rynek. Jesteśmy niezwykle dumni z tego projektu i cieszymy się, że udało nam się zaangażować do niego twórców o światowej renomie, mających na koncie współpracę m.in. z jednym z najlepszych piłkarzy w historii futbolu – dodaje Bartłomiej Płoskonka.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + JUNG v MATT. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne Dobro, a za reżyserię odpowiada 78 Films z Lizbony. Zakupem mediów zajmuje się Star Media. W komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR.
LINK DO REJESTRACJI: https://partner.betclic.pl/footroll-2/ (tylko dla osób pełnoletnich)
[1] Źródło: Ustawa o grach hazardowych, Dziennik Ustaw z 2023 r. poz. 227
O BETCLIC
Betclic to legalny bukmacher i czołowa europejska marka o zasięgu globalnym. Od lat jest liderem rynków we Francji i Portugalii, a od lipca 2019 roku jest dostępny także dla klientów w Polsce. Od początku mocno angażuje się we wspieranie sportu. Od 2023 roku jest Oficjalnym Partnerem Bukmacherskim organizacji UFC i Sponsorem Strategicznym piłkarskiego Ruchu Chorzów, a od sierpnia 2020 roku sponsoruje także federację sportów walki Fame MMA. Marka jest również sponsorem tytularnym międzynarodowej drużyny e-sportowej Betclic Apogee. Betclic w przeszłości wspierał także Lechię Gdańsk, Piast Gliwice i reprezentację Polski w siatkówce. Betclic jest także sponsorem wydarzeń kulturalnych takich jak SBM FFestival, SnowFest Festival czy Polish Lech Hip-Hop Festival.
Promocja obowiązuje od 11.03.2024 do 14.04.2024. Szczegóły promocji w regulaminie dostępnym na www.betclic.pl. Hazard wiąże się z ryzykiem. BEM to legalny bukmacher. Gra u nielegalnych grozi konsekwencjami prawnymi. 18+
LINK DO REJESTRACJI: https://partner.betclic.pl/footroll-2/ (tylko dla osób pełnoletnich)